چرا ویدئو کنفرانس بخریم؟ توضیحات تکمیلی برای انتخاب و خرید ویدئو کنفرانس

قبل از خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس ابتدا باید مطمئن شوید که راه حلی که انتخاب کرده اید دقیقاً منطبق با نیازهای شماست. سیستم های ویدئو کنفرانس معمولا گران قیمت هستند. هرچند صرفه جویی در هزینه ها خرید سیستم ویدئو کنفرانس را توجیه می کند باید اول مطمئن شوید که راه حل مناسبی را انتخاب کرده اید و نیازهای شما را برآورده می کند.

بنابراین قبل از خرید ویدئو  کنفرانس نکات زیر را در نظر بگیرید:

چرا ویدئو کنفرانس بخریم؟ توضیحات تکمیلی برای انتخاب و خرید ویدئو کنفرانس

ابتدا تعیین کنید که شرکت شما چگونه می خواهد از ویدئو کنفرانس بهره بگیرد. شما باید تعیین کنید که چه نوع ارتباطاتی برقرار می شود و چه مطالبی در ویدئو کنفرانس مطرح و منتقل می شوند. به عنوان مثال آیا ویدئو کنفرانس فقط برای ارتباطات تصویری بین افراد (جلسات حضوری) استفاده می شود و یا مواردی دیگر مثل presentation, ویدئو، و تصاویر خاص (مانند تصاویر پزشکی) ارسال می شوند.

سپس تعیین کنید چند سایت با ویدئو کنفرانس به هم متصل می شوند. نکته دیگر این است که آیا همه این نقاط همزمان با یکدیگر جلسه دارند یا خیر. این موضوع در خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس تأثیر مهمی دارد زیرا ظرفیت MCU را مشخص می کند. همچنین تعداد شرکت کنندگان در هر سایت نیز مهم است چون نوع پایانه را تعیین می کند.

پهنای باند موجود و نوع ارتباطات نیز تعیین کننده است. اگر پهنای باند کافی برای ارتباطات HD ندارید، طبیعتاً نیازی به خرید پایانه های ویدئو کنفرانس گران قیمت نیست. البته باید نیازهای آینده خود را نیز در نظر بگیرید.

نکات دیگری نیز وجود دارند که قبل از خرید ویدئو کنفرانس باید به آن دقت کنیدمثلا نحوه برگزاری، ضبط و پخش جلسات، و نحوه مشاهده جلسات ضبط شده. در صورتی که نیازهای شما خیلی خاص هستند بهتر است قبل از خرید یک مشاوره پروژه نیز انتخاب کنید. کاوا ارتباطات هوشمند می تواند این سرویس را ارائه کند.

مطلب مرتبط : با ویدئو کنفرانس هزینه های خود را کاهش داده و سریعتر جلسات خود را برگزار کنید

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

  1. غلامحسین رفعتی گفت:

    سلام
    احتراما این حقیریکدستگاه ویدیو کنفرانس که فقط کارایی وصل به لب تاب و نشان دادن موارد انتخابی در لپ تاب را خواستارم . خواهشمندم مدل متوسط انرا با قیمت فروش اعلام نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *