برگزاری جلسات جهانی برای برقراری ارتباط بوسیله ی ویدئو کنفرانس ها

hand-shake

برای فراهم کردن سرویس ویدئو کنفرانس، 9 اپراتور مخابراتی بزرگ جهان امروز اعلام کردند که اتحادیه Global Meeting Alliance و یا اتحادیه جلسه جهانی را تشکیل داده اند. به این ترتیب کاربران در تمامی 5 قاره مهم جهان قادرند با یکدیگر و با شبکه این اپراتورها تماس برقرار کنند.

در میان این اپراتورهای، شرکت های الاتصالات و QTel در خاورمیانه قرار دارند و شرکت بزرگ Tata Communications در هند سرویس ویدئو کنفرانس تجاری ارائه می کند. همچنین سه اپراتور بزرگ در آمریکای شمالی نیز جزء این اتحادیه است که معروف ترین آنها Sprint است. از استرالیا شرکت Telstra در این لیست 9 شرکتی وجود دارد.

برگزاری جلسات جهانی برای برقراری ارتباط بوسیله ی ویدئو کنفرانس ها

به این ترتیب این اتحادیه ادعا میکند بزرگترین سازمان برای ارائه سرویس های ویدئو کنفرانس است و برگزاری جلسه های از راه دور می باشد. سال قبل یک اتحادیه مشابه توسط شرکت پلیکام ایجاد شد که Open Visual Communications Consortium و یا OVCC نامیده می شد.

اتحادیه جلسه جهانی به کاربران امکان استفاده از ویدئو کنفرانس با رزولوشن بالا (HD)  می دهد. همچنین کاربران می توانند از سرویس های Immersive Telepresence (دور حضوری واقعی) استفاده کنند که یک ارتباط رو در روی واقعی را شبیه سازی میکند.

این اتحادیه استفاده از تجهیزات ویدئو کنفرانس پلیکام, سیسکو و تندبرگ (Tandberg) را توصیه می کند.

مطلب مرتبط : با ویدئو کنفرانس هزینه های خود را کاهش داده و سریعتر جلسات خود را برگزار کنید

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *